sunnuntai 1. syyskuuta 2013

AFTER LONG TIME

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitled

En tiiä enää mitä tänne kirjottais. Tuntuu, et oon jotenki hukassa tän blogi jutun kans....
   Anette kävi taas pitkästä aikaa meillä yötä, katotaan yöllä Hostia ja mä oon valmis itkee silmät päästäni kun se oli niin ihana :-D
   Viimeaikoina oon ollu koulussa, treeneissä tai kavereitten kanssa. Tuntuu, että kaikki mun jutut mitä pitäis saada tehtyy kaatuu niskaan ja kaikki tuntuu nii vaikeelt, mut kaotaan jos tästäki taas noustais :-)

With Love,
            Emma

3 kommenttia:

  1. lipton teetä ♥
    voi, kyl se siitä, kuha koulu rytmiin pääsee :D (eli sit vikalla viikolla?)

    VastaaPoista
  2. Kyllä sä vielä jotain keksit ;)

    Tätä oli kuva lukea :)

    Haluaisitko käydä kattomassa mun blogin :3
    Www.live-heart-laugh.blogspot.com

    VastaaPoista